петък, 12 декември 2014 г.

Мъфини с майонеза

Здравейте! Днешната рецепта е много, ама много вкусна направо я обожавам. Преди няколко години гледам мама в кухнята разбърква майонеза и продукти за мъфини. Учудих се и я питам да не се е объркала нещо. Тогава тя ми обясни и обеща че много ще ми хареса, но аз до последно не и повярвах. Разбира много ми хареса. Онзи ден ми се прияде и  реших да си направя. Аз ги изпекъх във формички за мъфини, станаха много добре, направо отлично.
Опитайте непременно!


Необходими продукти:
1 опак. 200 грама майонеза
1 ч.ч. вода
2 ч.ч. брашно
5 с.л. какао
1 ч.ч. захар
2 ч.л. бакпулвер


Начин на приготвяне:
В купа се разбъркват всички сухи съставки. В друга купа се разбъркват майонезата и водата. Към сухите съставки се добавя и другата смес. Разбъркваме добре и изсипваме във формата за мъфини. Пече се 25 мин. на 180 градуса.


Няма коментари: